söndag 1 september 2013

Helgen!

I fredags jobbade jag och det var lika roligt som det brukar att vara. :)

Senare på kvällen var jag på kräftskiva och det var riktigt roligt, dock var jag väldigt trött :P
Så det var lite svårt att vara den partypinglan jag brukar att vara, men jag fick anledning att ha min nya snygga svarta klänning ;) Tack till er alla för en väldigt trevlig och rolig kväll! :)


Igår vart Bella sjuk och hade feber. När Bella är sjuk, så märker man av det tydligt, för hon vill nämligen bara ligga still och sova.
Men efter att ha ätit lite mat, vart hon lite piggare.
Så idag verkar hon må bättre, dock har hon sovit i 3 timmar nu, så hon är förmodligen inte helt frisk ännu. :/

För att summera lördagen hände med andra ord inte så mycket, en väldigt lugn lördag och ibland behöver man ha sådana dagar också.

Nu på morgonen har jag hunnit med att städa och bakat kladdkakemuffins.
På eftermiddagen ska vi nog få besök här, så då har jag ju något att blogga om imorrn :P

Hoppas ni haft en trevlig helg och en fortsatt trevlig söndag! :)


Happiness!

Inga kommentarer: