lördag 7 september 2013

Solen skiner!

Har nu inte bloggat på några dagar, så jag lär ju ha lite att blogga om iaf ;)

I torsdags var jag ledig och då kom sötaste Mli och lilla beeebis på besök, väldigt trevligt :)
Bella var på väldigt bra humör och vi hade riktigt mysigt.
Hon hjälpte mig att städa, handla och tvätta några fönster :P

Igår skulle jag varit ledig men jag fick hoppa in och jobba.
Var inte på min vanliga arbetsplats utan på ett annat.
Det gick väl ganska bra, förutom att jag typ brände sönder mina händer.
Men vad gör man inte för att de små barnen ska få mat :)

På kvällen kom lillebror förbi en sväng för att hälsa på Bella och det tyckte hon var roligt, för då fick hon ju någon att köra lite med ;)

Sedan kom Tobbe, Natha och Theo för att hämta Bella.
Hon vart så glad så och har nog hur roligt som helst just nu :)

Idag har jag ingen aning om vad som händer.
Som vanligt med andra ord, haha.
Fick iaf sova ut och sov faktiskt till kl 09. Men dock har jag vaknat från och till hela natten, vet inte varför.

Annars då ?
Livet är väl ganska bra just nu, funderingar har jag nog alltid.
Och ibland ofta om saker och ting.
Skulle säkert kunna blogga om det, fast jag tror inte att jag vill göra det just nu.

De som känner mig, de vet vad det handlar om.
Och jag är väldigt tacksam för er, ni är underbara! :)

Hoppas ni får en underbar helg i solskenet! :)

Vet man, så vet man.

Inga kommentarer: