måndag 9 september 2013

Lugnt..

Den här helgen vart en ganska så lugn helg.

I lördags hände inget speciellt, var förbi lillebror en sväng och hälsade på honom. :P

Igår var hälsade vi på Peppe, Kribbe och sötaste Tooove.
Den ungen är något utav det gulligaste jag vet.
Varje gång man kommer dit, så är det världens största smajl på henne och man känner sig verkligen som en favorit :)
Dock vart hon nog lite besviken på mig att jag inte hade med mig hennes bästis ;) Men vi hade så trevligt så!

Lillebror och syster dyster kom förbi för att hälsa på lite.
Syster dyster har ju varit i London och hade med sig en present till både mig och Bella.
Jag fick choklad och Bella en mini hello-kitty. (Som prompt skulle följa med till dagis imorse)

Senare på kvällen kom Bella hem igen och var på sitt allra bästa humör :)


Idag har jag jobbat och som vanligt gick det väldigt bra!
Nu på kvällskvisten har jag nog inte gjort så mycket, har spelat lite på ps3 och druckit lite kaffe. haha, så spännande var det :P

Imorrn är jag ledig. Så får se vad jag och fröken bus hittar på. 

Hoppas ni haft det bra i det fina vädret! :)


Ibland är det inte som man tror att det är.

Inga kommentarer: