onsdag 4 september 2013

Ledig nu då!

Nu har jag äntligen "långhelg" tills på söndag. :)

Har jobbat idag och det har gått lika bra som vanligt.
Det enda annorlunda som hände var väl att jag var tvungen att vara med på "skolfotograferingen" :P
Så, självklart hade jag min röda kockjacka och syntes nog ganska bra. :P
Men det vart nog ett fint kort!
Tog även en promenad i värmen med Hooodiiiee på lunchrasten. :)  

Imorse därimot var Bella inte på humör.
Kan bero på att det första hon ville ha när hon vaknade var glass och det fick hon inte. :P
Men hon var betydligt gladare på eftermiddagen/kvällen, fick även höra av dagis-personalen att hon springer runt på dagis och säger "mamma älskar mig" :)

Har inga direkta planer på vad jag ska göra nu under min ledighet, leka med Bella lär jag ju iaf göra tills på fredag då hon åker till sin pappa.
Förhoppningvis ska vi träffa Mli och lilla bebis också :)
Sen får vi väl se vad som händer med andra ord!

Ibland funderar man på saker man egentligen inte behöver fundera på.
Fast man gör det ibland endå och så är det.

Hoppas ni haft en bra dag!

Om man vågar.

Inga kommentarer: